22. lokakuuta 2012

Mielikuvia ja kolahduksia


Tiedättekö tunteen, kun jokin juttu vain kerralla kolahtaa niin, että ihan syrämestä ottaa? Minulle sattuu näin vain äärimmäisen harvoin. Nyt se sitten kerrankin kolahti, niinpä olen viime päivinä toistamiseen eksynyt Taulu ja Tapetti-blogiin himoitsemaan tuota Oma koti kullan kallis-printtiä. Olen jo mielessäni ripustanut kuvaa ties kuinka moneen eri paikkaan uudessa kodissamme. Ehkä on pakko hankkia tuo pieni kaunistus, vaikka vain siksi, että jaksaisin paremmin odottaa vielä jokseenkin kaukana häämöttävää omaa, valmista, kultaista kotia.

Kuvat: Werannas, Villa Valo-blogi, Loviisan Aitta ja Lifestylenordic


Kaikki matot ellos.fi

Ensimmäiset pakkaset ovat saapuneet tällekin suunnalle. Tänään nenänpää on kylmä ja jalassa villasukat. Miten nämä ensimmäiset kylmät ilmat menevätkin niin luihin ja ytimiin asti? Siksi varmaan haaveissani on pyörinyt kaikkea lämmintä. Lauantaina pyörähdin myös jälleen lankakaupassa hypistelemässä ja sieltä nappasin mukaani alpakkajuhlat-alesta DROPSin ihanan pehmeää nepal-lankaa (65 % villaa, 35 % alpakkaa). Olin jo haaveillut aloittavani heti tekemään langoista tuubihuivia, mutta kotona huomasin, ettei minulla olekaan oikean kokoisia puikkoja. Että pitikin, olin ihan varma, että minulla on ne! Samalla kysäisin neuletakkiin haluamaani lankaa ja sitä pitäisi saapua tänään. Maltankohan odottaa niin kauan, että saan nämä langat ensin käytettyä.

Ja sitten...arvuuttelun aika on ohi. Suosikkini ulkovalaisimista on kuin onkin Lumo. Kukaan ei suoraan osunut oikeaan, mutta moni liippasi läheltä, joten teille Henna ja Leo, Leila ja Hene R. tarjoan kyllä ilomielin teetä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita vain...ilahdun aina suuresti kommentistasi! :)